7 April

Man skulle ju kunna tro att jag blåst bort, men nej då. Det har jag inte! :)

Men i övrigt så är det inte mycket action här. Har iaf sorterat klart det som skulle sorteras i mitt rum så det känns bra! Dock så har jag en hel del annan sortering som lixom hänger över mig......

Nästa lördag, alltså den 16:e så är det dags för mig att flytta ut alla mina grejer ifrån min gamla adress då lägenheten är uppsagd och K också flyttar ut sista april. Men det är inte så smidigt att jag bara kan hämta grejerna utan det ska ju packas, rensas och sorteras. Riktigt skitgöra och jag fullkomligt avskyr det så därav att jag inte gjort det tidigare. Men nu måste jag ju faktiskt men då kommer vi till problemen.

Problem 1. Har inga (väldigt få) flyttlådor
Problem 2. Har ingen tid i veckan att förbereda packningen
Problem 3. Behöver hjälp med att bära
Problem 4. Behöver hjälp med bil att frakta på
Problem 5. Det STORA problemet. Vart tusan ska jag göra av sakerna?!? 

Jag vet att det redan tisslats lite om att jag kan få hjälp med en del saker ..
Så, om du har lådor att bjuda på så vore jag tacksam om du kunde komma hem hit med dom gärna innan måndag! Är oerhört tacksam för all hjälp som jag kan få!!

Jag vet egentlgien inte om det är bra eller dåligt men det hela handlar egentligen mest om lådor. Har nästan inga möbler. Det är bara två bokhyllor, en fotölj, ett köksbord+stolar som ska till förvaring och så har jag en byrå här som ska till K och två byråer där som ska hit. Och i min mening är det väldigt lite grejer. Men egentligen så är det väl drygare med lådor så what do i know.

Hör gärna av er om ni på något sätt kan hjälpa till!!


Kommentarer
Postat av: Jenny Oskarsoon

Hej! Självklart lånar jag ut min man att flytta haha, dina flyttkartonger och möbler kan vi ställa hemma hos oss.Ska ringa pappa och påminna om lådor och lite annat..kram och puss <3

2011-04-08 @ 12:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test