26.2

Måste säga att nattens sömn nästan gjorde underverk!!
Kände mig mycket pigg när jag klev upp imorrse och det var roligt att gå till jobbet och möta dom små söta...

Imorgon är det fredag och det lutar åt en lugn kväll med monopol med jessica och emma.

På lördag ska jag och pappa åka till sthlm, där det är tävling. Spännande årets första för min del.. Ser fram emot tävlingen i torshälla i slutet av mars då jag och Johan ska tävla. Nu ska jag bara iväg och coacha mina ungdomar.!

Tänker faktiskt gå o sova så fort jag sett klart på sveriges värsta bilförare...

Ha de bra alla...
// Sandra ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

Vart jobbar du nånstans?

2009-02-26 @ 22:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test