27.2

Inte lika pigg imorrse som igår men det fick duga...
Sista dagen idag på Idavallen, känns jätte tråkigt då alla barnen och även dom vuxna var hur gulliga som hellst.. Hade velat stanna kvar där för alltid. Kommer alltid ha en liten tös i minnet, hon har precis fyllt 2 år och är nästan torr och när hon sa "ja tissenödig" med sin söta stämma så smälte hjärtat varje gång, gullunge! -snyft- Men nu får vi se vart vindarna bär...

Fick en fråga om vart jag jobbar, jag går som vikarie ... Jag har fastnat i vikariepoolen för att jag har haft ett långvik. på ca 3 år på Irsta skolan som lite hastigt tog slut precis innan jul och lämnade mig ganska utan alternativ förutom att gå i poolen under våren då anmälningstid till skolor m.m gått ut och jag inte sökt något jobb då jag trodde att jag skulle jobba hela våren också, men tji fick jag. Så där är svaret på vart jag jobbar =)

Ska hasta i säng nu, ska upp tidigt och iväg på tävling till Sthlm som sagt. Håll tummarna att det går bra för mina par.....

Kiss kiss..
//  Sandra ♥

By the way, jag sopade mattan med brudarna i monopol ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test