28.2

Exakt 6 månader tills min 23års dag....

Jag känner inte riktigt att jag vet vart jag ska börja det här inlägget.. Egentligen är jag nog för trött för att ens skriva om nattens händelser så jag tror faktiskt att jag lämnar er med en cliffhanger och säger bara att jag är så sjukt  sur, bitter, arg, irriterad, ja vad man nu mer kan tänka sig på min karl just nu.....................

Tävlingen var dock rolig och jag är mycket glad över att den va just idag så hjärnan hade fullt upp hela dagen.
Ett par fina placeringar blev det, Grattis till er.. Ni andra, ni tar det nästa gång istället ;)

Spenderade kvällen hos syster med familj + bror samt gravid sambo. Allt för att blockera hjärnan med annat!

Nu blire God natt.........
// Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test