Fortfarande hemma..

Jaha.. Kanske skulle ta och knåpa ihop ett litet inlägg såhär 3e dagen hemma. Börjar bli sjukt tråkigt vilket för min del innebär att jag i princip är frisk igen. Hoppas på lite jobb imorgon och fredag. Känner mig nog stark nog för det!

Kan ju även säga att den där smaskiga söndagsmiddagen inte blev något för min del. Mådde så illa så jag tog en tugga av lövbiffen och fick knappt i mig den.. Buhu, all del goda maten och jag bara kunde inte äta!!

Eftersom det är onsdag dag såär det ingen dans, så det blir verkligen en hel dag hemma... Kommer bli lite halvtokig =) Ska takta lite musik och försöka leta reda på ett program där man kan pitcha musik, ni vet ändra hastighet på den så att jag kan fixa lite extra med musiken och försöka göra lite ny rock musik vilket jag vet skulle uppskattas va anders och madde. Har även en hel HÖG med dansbilder som behövs göras iordning men eftersom jag inte har någon laminat maskin så går ju inte det så bra.. Får se hur vi ska lösa det här, tror kanske jag vet en som har en sån i så fall blir det nog en heldag på lokalen i helgen...

Vad brukar ni göra när ni är sjuka?? Skulle vara intressant att veta =) Skicka en liten kommentar!
// Sandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test