24.4 - Förlovningen

Idag har hela dagen i våra medier handlat om kronprinsessans förlovning och jag tänker inte vara sämre.. Jag är ruggigt förtjust i att vi har en monarki och det här är en stor händelse för lilla sverige.. Därför sopar jag fettisdagen under mattan då jag inte ens gillar semlor och gör detta till ett glädjen och kärlekens inlägg... Nu bara längtar jag efter bröllopet som jag inte tänker missa en sekund av hoppas hon har en jätte vacker lite modernare klännig och att allt bara blir helt fantastiskt. Och efter bröllop kommer barn.... ganska fort hoppas jag..

Ställde in dansen idag då min hals fortfarande ömmar väldigt mycket och näsan är täppt... Ska gå  och sova strax och hoppas att jag mirakulöst är helt frisk imorgon..


Bjuder på lite bilder av Victoria och Daniel    
             
// Sandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test