Äntligen igen..

Sådär ja.. Efter nästan 2 veckors totalt frånvarande av bloggande är det nu dags att sätta igång igen!
Det har mest handlat om at jag i princip inte använt datorn på alla dom här dagarna mer än att kolla till mailen bara, jag vet det hade vart jätte lätt att bara skriva några rader. Men nej, nu blev det inte så. Nu har jag iaf lovat mig själv att ta mig i kragen och börja använda dator skrället igen.

Nyss var det alla hjärtans dag vilket för min del slutade i sängen totalt ovetandes om hur jag kom hem.. Ett sönderslaget knä som jag i princip inte kunde använda på hela söndagen, ett besök hos emma som jag spenderade på toaletten och tillslut en taxi resa jag inte minns och allt det här kom sig av att jag precis innan vi skulle åka iväg på min farbror Lasses 50 års fest bestämde att jag skulle följa med emma till BMB och att jag inte hade någon egen alkohol att dricka. Så jag drack helt enkelt för mycket gratis vin på festen min tanke var drick medans du kan. Sen att jag tydligen svepte 4 glas på 15 minuter när vi var på väg därifrån gjorde ju ite det hela bättre.. Så därav en kväll som jag fått återberättad för mig. Pinsamt till tusen jag vet, jag är ju ändå snart tjugotre.....

Men hoppas ni hade det bättre än vad jag hade iaf, fast jag måste ju säga att jag hade skit kul ända tills vi åkte och vinet slog till...

Nu ska jag överge datorn igen och glo lite på dumburken och sova om någon timme...

Kramar o Pussar till alla er...
// Sandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test