17.5 - 2

Trött söndag vart det idag... Efter en mycket roligt och SEN kväll igår så var vi nog alla väldigt slitna idag. Men jag hade jätte kul och jag hoppas vi gör om det snart igen, syrran snackade om att hon ville låna ut huset igen snart så då kan vi ju göra om allt igen =)  Vet att jag utlovade bilder, men det kräver alldeles för mycket energi som jag inte har. Utan nu blir det sängen, kommer slockna på en gång.. Har redan sovit i älsklingens knä i soffan i ca 1,5 timme i väntan på att söndagsparty skulle börja! Älskar programet, tycker det är sjukt bra!


(bilden lånad från kanal5.se)

Det kommer förhoppningsvis bilder imorrn men kan inte lova då jag har lite bråttom och fullt upp efter jobbet.. Vi får se helt enkelt! Hoppas ni alla haft en bra helg.. Det har jag iaf =) Puss o Kram o Go Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test