26.5

Hej hallå!!

1 dag sen men va tusan.. Jag va trött igår. Vi fick inte så mycket sömn under helgen =) Tänker peta lite på en lång redogörelse med bilder om resan men den får ni fram mot slutet av veckan när jag blivit färdig.

Har iaf jobbat igår och idag.. Åkte hem till bror och hälsade på Hugo igår och idag åkte jag hem till syster med bilen som jag lånat och gosade lite med Sagisen som nu blivit stora tjejen, 9 månader! Fick med mig lite allergimedicin hem eftersom jag är jätte dålig av allt pollen och skräp i luften. Fick hennes receptbelagda medicin som tydligen är j*vligt stark. Tog tabletten för en timme sen så vi får väl se om jag slocknar om ett tag då man tydligen blir jätte jätte trött av den. Men det gör inte mig nått, behöver ta igen en massa sömn =)

Hur har eran helg vart då?? 

Man annars, tack Lina och Malin för en underbar och sjukt kul helg med massor av knasiga händelser =)

       
Lina                          Malin

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack själv världens bästa Sandra!

2009-05-27 @ 15:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test