28.5

Vart inget bloggande igår, mådde väldigt konstigt hela dagen på jobbet. Yrslig och illamående, ibland högg det till i magen och gjorde jätte ont =/ Skumt, kollade feber när jag kom hem med det var det ingen.. Trotts att jag mådde på detta sätt åkte jag ut till lokalen där det skulle vara ledarmöte inför hösten då det är lite krisigt på den fronten då många av oss inte riktigt vet om vi kommer kunna kombinera undervisning med studier?! Så vi får väl se hur det blir..  Höll på att koka upp där borta eftersom jag klädde på mig ganske ejält eftersom jag höll på att frysa ihjäl hemma. Jag avrundade kvällen tidigare än alla andra eftersom jag mådde som jag gjorde!

Vaknade upp imorrse kände på en gång att det inte var som det skulle (ska tillägas att jag gick upp 05.40), kollade febern 38.6 men jag visste ju att man ska vänta ett tag innan  man kollar så jag satt i soffan som en död säl och kunde inte ta mig för något, kollade igen 25 min senare och då var det 37.6 så jag tänkte att OK det går väl så jag hoppade upp på cykeln som jag lånat av min syster och cyklade dom 3.1 km till jobbet. Höll på att dö när jag kom fram =/ För att göra en lång historia kort så åkte jag hem när nästa personal kom. La mig och sov va hemma ca 8.00 vaknade igen vid 12.30 =S Sen dess har det inte blitt mycket gjort, kommer va hemma imorgon också.. Tråkigt men så är det!

Kollar på tv, bara massa skit men men... Hoppas ni mår bättre än mig!
Puss o Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test