29.5

Ny dag nya tag....

Bara att inse att den här "sjukdomen"  var det som jag egentligen hade en aning om. En reaktion på medicinen jag fick av syrran. Så det är väl bara att inse att man inte ska ta receptmedicin som  man inte fått utskriven =) Men va tusan det hade ju kunnat funka!

Ska cykla till apoteket och hämta ut mer va min medicin samt införskaffa lite slemlösande. Ska även passa på att förhandsrösta! Tycker det är viktigt att man använder sin röst, även om man inte är direkt insatt som jag. Men rösta är viktigt!


(bild från socialdemokraterna.se)


Sen kanske det blir lite grillat med Jonas och Jessica ikväll, vore trevligt. Jonas hade lite ont o magen så han var osäker, men vi hoppas iaf!

Hörs sen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test