6.5 - 2

Okej.. Ni får lov att ursäkta looken på min blogg just nu.
Jag Jessica håller på och försöker pilla lite med det hela för att tillslut faktiskt lära oss hur man gör! Blir nog kanske en helkväll på fredag. Eller vad säger du jes?? Så tills dess får ni stå ut med den vita bakgrunden och att det ser allmänt tomt ut. Men jag är sjukt nöjd med typsnittet iaf så det är ju iaf en början!

Nu ska jag gå och sova för jag börjar 6.30 imorgon vilket innebär att jag måste promenera hemifrån 05.55!!! Helt omänskligt! Så, natti natti....
// Sandra ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny - Tvillingmamma till Idalee & Havannah

Jaha! Va roligt! Känner du också Thea? Jadu... Jag har ju dessvärre fått hjälp med min blogg av en mycket duktig vän som jobbar med webdesign dagligen ... Kan lite granna själv men är nog ingen höjdare på att förklara! Är du villig att ge en slant för en fin sida kan jag dock varmt rekommendera henne! du hittar henne på rosamartina.blogg.se ! När är tävlingen i köping? skulle vara roligt men måste nog komma och inspektera tävlingshallen först! haha.. Sist höll jag inte på att komma in med tvillingvagnen och väl där inne kom jag ingenstans heller med tjejerna så var svårt att få dem att kunna sova mitt i allt oväsen.. Var så himla trångt och mycket folk! :-P Är det en tvåa eller trea ni ska flytta till då? :)

2009-05-06 @ 22:45:11
URL: http://babylycka.blogg.se/
Postat av: jessica

Blogg-fredag kommer bli skiit bra!

Vi måste komma på hur vi fixar grejen på toppen med bilderna!

2009-05-06 @ 23:17:42
URL: http://jpalmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test