6.5

Tog ett tag att återkomma men nu är jag här..

Avslutningen då, vart om möjligt ännu närmare när jag såg ljudanläggnigen packas upp... Vart lite nervöst att det inte fanns något headset då jag bara såg hur han testade vanlig mic... Men jag frågade och jodå, han hade ett med sig! LYCKA! Nu var det bara att börja snacka, men det va ju det som va problemet. Men för att göra en lång historia kort så gick det hela hur bra som helst! Va riktigt roligt faktiskt.. Och jag fick jätte mycke beröm i efteråt! =) Dansarna var även dom som vanligt otroligt duktiga!

Jobbat måndag, tisdag & onsdag lustigt hur fort man vänjer sig vid att gå hemma och tralla... Vart ju hemma totalt 5 dagar, jätte skönt. Så nu är jag jätte sliten efter 3 dagars arbete.

Sen är det ju det där med maten, alltid samma problem. Vad tusan ska man äta!!!!! Om jag skriver dom 3 vanligaste rätterna i vårat hushåll så utmanar jag er att göra det samma i er blogg lämna sen en kommentar så jag kan gå in och läsa om jag nu inte redan läser er blogg men eftersom jag inte vet vilka som läser min blogg så är det ju svårt att veta på förhand! Har ni ingen blogg så lämna bara er "lista" som kommentar hos mig.. Tänkte att man på sätt kanske kan få något slags utbyte med varandra!!  Ok?? Vore skoj om det funka!

1. Fullkorns spagetti & köttfärssås
2. Jasminris & Korvstroganoff
3. Fullkorns pasta & Hemmagjorda köttbullar

Ikväll blir det iaf inget av det. Ska grilla mig en kyckling och äta lite potatissallad som blev över i helgen! Och magen kurrar rejält nu så nu ska jag fixa iordning käket.. Hörs en annan dag!

// Sandra ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Våfflor

2.Fisk med äggsås

3. pastasallad

2009-05-07 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test