7.5

Idag var det en väldigt regning dag om det nu är någon som har missat det. Jag fick verkligen uppleva det då jag fick lov att traska dom 3.1 km hem från jobbet i skit vädret!! Försökte få skjuts av älsk. men naturligtvis så skulle han jobba över just idag så det va bara att gå... Irriterad till tusen vart jag!

Iväg till dansen - skulle undervisa, men det vart det inte så mycket av efetrsom jag och Catarina som jag ska vara lagledare tillsammans med på Sm hade stämmt träff.. Mycke snack men även mycke verkstad faktiskt, vi hittade en trevlig restaurang som vi bokade bord på åt ca 25 pers så det kommer bli bra. Vi spånade även på en del hemligheter som jag inte kan skriva om här utifall det är någon Sm deltagare som läser det här =) Om jag inte har berättat för övrigt så åker jag iväg till Karlstad 21-24 maj på Sm tävlingar.. Kommer skriva mer om det när vi kommer lite närmre det hela..

Försöker som sagt fortfarande åstakomma ett mirakel med bloggen, men det ser inte allt för ljust ut. Hoppas att jag och Jessica kan lösa några av mysterierna imorrn när vi ska ha blogg kväll hemma hos henne. Vi ska sitta med varsin dator och undra vad tusan vi gör! Men jag hoppas det kommer något bra ur det hela iaf!

Är verkligen jätte trött så jag ser fram emot helgen även om hela lördagen i princip försvinner då jag ska till Köping på tävling, ska va där 8.30 så det blir ju ingen sovmorgon precis! Kanske ska försöka ta lite bilder då faktiskt så jag har nått att visa här på bloggen! Min kusin Elin 11 år ska tävla i bugg för andra gången så det ska bli jätte spännande.

Men nu är min säng mer spännande än något annat så vi hörs alla imorgon, och så hoppas jag på en ny design efter morgon kvällen!
// Sandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test