9.5 - 2

God natt... Eftersom jag tydligen lyckats få bort halva min blogg så överväger jag nu att börja om från noll imorgon.
Men det får bli på kvällen då jag ska spenadera hela dagen i Köping på tävling!
Så jag måste sova nu eftersom det är att gå upp hyffsat tidigt, kommer inte bli kul då läggdags egentligen var för jätte länge sen! 

Och just ja, min bror och sambo är inne på förslossningen dom åkte upp för kontroll idag då dom gått 2 veckor över tiden och dom fick lov att stanna kvar. Så förhoppningsvis blir jag snart faster för första gången om jag nu inte redan blivit det. Man vet ju aldrig!!

Take care!!

Kommentarer
Postat av: Emma L

Hej hopp! Allt bra?

Du... när är pastakvällen inför SM? Börjar bli lite sugen på att hälsa på å peppa lite... Ska hem å fira mamma den 20:e... så jag skulle ju kunna komma hem den 19:e, är det några träningar eller något planerat då? Kram på dig.

2009-05-09 @ 10:08:42
URL: http://namnnil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test