11.5

Måndag kommer alltid att vara måndag! Spelar ingen roll om jag går och läger mig i tid och sover hela natten eller om jag går och lägger mig aldelles för sent alltid lika trött och ofta huvudvärk hela dagen! Hur ska man göra för att slippa det måntro?!?!

Va ut på Lindex snabbt efter jobbet för att byta Hugos present, tog 68 istället för 62. Tänkte att han skulle ha något att växa lite i (en jätte fin body med matchande byxor!). Eftersom grabben var så väldigt stor när han föddes så kunde han inte ha några av kläderna i 56 som bror och Marina införskaffat i förväg! Han måste ha 62 som nyfödd =) Han är en riktig bjässe.. Har tråkigt nog inte träffat pojken än, försökte få tag på min bror så jag kunde åka förbi idag men det va inge svar och jag ville inte bara stövla in på BB så jag väntar tills imorgon då dom får komma hem!  
 
 

(bilderna från Lindex shop online)


Eftersom det inte vart BB så åkte jag till lokalen och åt min matlåda istället. Och när jag satt där så såg jag att biblioteket var öppet så jag gick över och lånade mig en ljudbok. Alexander Mc Call Smith - Giraffens tårar. Har lyssnat på första boken - Damernas detektiv byrå och gillade den jätte mycket så nu ska jag lyssna på den här som är del två, finns ett par till så jag är nöjd!

Och när jag åter satt i lokalen så dök Henke och Jojjo upp och skulle träna några par innan SM, dom hade sin lilla grabb på 5 månader med sig som jag nu glömt bort namnet på =/ Han är för tidigt född och är ganska liten så han är nu bara 1 kg tyngre och 5 cm längre än vad min brorsson är som är 2 dagar gammal =) Haha!

Iaf så tränade jag Anders & Madde i rock och så skulle Fredrik, Madde och Mathilda köra dubbelbugg men Mathilda dök aldrig upp så jag dansade med Fredrik och Madde i en timme och blev helt slut! Men det var jätte kul, dom är super duktiga trotts att dom är unga!

Nu ska jag kika på ballar av stål, brukar normalt sett inte kolla på det men jag såg i reklamen att det va lite folk jag kände igen, så jag måste bara kika! Sen blir det sängen och lite ljudbok! Hoppas ni haft en hyffsad måndag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test