15.5

Fredagen kom och fredagen gick... alltid alldeles för fort!

Trotts den tidiga starten så har jag vart ganska pigg och jobbardagen gick verkligen jätte fort, vi målade på våran borg som vi håller på och bygger..

Hem snabbt som attan iväg till det här....

       


Han var helt underbar och han låg länge och mös i fasters famn!

Har efter det spenderat kvällen i min systers hus tillsammansmed Jessica vi käkade glodde lite på tv och spelade kort!

Hade även fått en postavi som jag var sjukt sugen på att hämta ut och nu har jag den, min nya telefon och so far so good. Nu gäller det bara att den håller och fortsätter fungera problemfritt.. Nån som har någon erfarenhet av den här telefonen?


Imorgon är det först iväg till systers hus på förmiddagen sen kl 13.50 har vi dansuppvisning på Bäckby torg fest, ska dock vara där 13.00 så jag hinner fixa med musiken och alla dansare ska värma upp m.m. Efter det blir det nog affärsbesök och sen hem till systers hus igen med älsk för att invänta allt folk! .... Emma & Robert samt Jessica & Jonas... Ska bli en hel kväll med mat, alkohol och skoj!

Nu sängen... Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test