3.5

Frukost dags.. Vaknade 7.30 och kunde inte alls somna om. Min mage gör uppror, mår riktigt illa.. Men det är på ett positivt sätt. Marionetternas våravslutning är idag kl 14-16.30 i wenströmskas aula, och jag ska vara konfrancier eller speaker kan man väl också säga och därav den väldigt nervösa magen idag!! Gillar egentligen inte att göra det här, men man måste ju göra saker som man inte riktigt vill ibland också. Jag vet ju redan nu att jag kommer känna mig sjukt stolt och jätte nöjd att jag klarade av det sen när det hela är över!

Helgen har i övrigt gått relativt lungt till. I fredags hade vi parkväll här hemma som startades med kubb, som killarna tyävrr helt överlägset krossade oss tjejer i =/ Vi övergick sen till att äta, och det i stora lass. Det dukades fram både det ena och det andra och vi vart mätta som aldrig förr men det va riktigt gott! Bra jobbat till oss alla! Vi fortsatte med att spela andra ord som tyvär slutade väldigt tråkigt då jag och jessica hamnade i en väldigt stark diskussion (som slutade med tårar) angående regler.. Hmm, inte så lyckat!  Avslutade det hela med wii spelande fram till 03.00 på natten!

 
    

    

Igår vart det lungt, jessica kom över då hennes hem var invaderat av masa förvuxna pojkar som skulle spela magic. Vi spelade wii och kollade på robinson här hemma istället. Och jag kan inget annat än att SKRIKA ut min enorma glädje över att dryg nacken Christian pinsamt nog för honom slutar med att han blev utslängd ur tävlingen!! Hahaha... säger jag!!!

Då är vi allså framme i nu tid och jag ska snabbt nu börja göra mig klar så mina nerver kanske lugnar sig!
// Sandra ♥

Kommentarer
Postat av: Jess!

Haha snyggaste bilderna! Gillar framför allt gay bilden på våra karlar.

2009-05-05 @ 08:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test