12.5

Och så var näsan täppt och halsen rosslig IGEN.. Förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna detta eviga tillstånd av förkylning! Blir lessen i ögat, vill också vara frisk och kunna dansa/träna hela tiden! Men nej.. Inget med det!

Fick en blomma och ett jätte fint kort av en pojke på jobbet som ska byta förskola han gör sin sista dag på torsdag. Blev tårögd och jag kommer verkligen sakna vår lilla Melvin!

Va ut på Hälla idag igen efter jobbet men den här gången i eget syfte! Skaffade mig en ny mobil... Och eftersom jag alltid lyckas pricka in skit mobiler så har jag säkert lyckats den här gången också, men jag håller tummarna! Dock fick jaginget med mig hem idag eftersom färgen jag ville ha inte fanns i butik utan den kommer på posten innan veckans slut... Lycka!! Första ericsson telefonen någonsin, har bara haft nokia med undantag för en samsung! Ska bli spännande, tycker dom har blivit mycket bättre än vad dom va så jag hoppas jag ska bli nöjd... Om inte annat så är den iaf snygare och helare än den jag har nu så allt är ett +


(bilden från tre.se)
-klickbar-



Vart ingen påhälsning hos Hugo idag heller då dom tydligen fick lov att stanna på 69'an ett dygn till.. Pojken hade tappat alldeles för mycket vikt och det är ju inte bra. Så jag hoppas dom kommer hem imorgon så jag får åka dit! Jag är en otålig faster nu..... Måste ju få hålla grabben!

Imorgon ska jag förövrigt visa vår lägenhet.. Hoppas verkligen han vill ha den och att han kan flytta in 1/7 så vi slipper dubbla hyror!

Kollar även på esc SÅ KLART! Inget som imponerar direkt tycker jag.. Gillade belgien, andorra, turkiet, rumänien, finland. Sen hoppas jag naturligtvis att sverige går vidare men personligen tycker jag inte det är någon höjdarlåt. Men vår schlager kväll på lördag blir ju absolut mer spännande om sverige tävlar!  Täner inte se omröstningen då min kropp skriker efetr sömn... Har ju hört alla nu så jag kan läsa mig till resultaten imorgon! 

Go natt alla så hoppas jag att jag vaknar upp helt frisk imorgon!!!! =)


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Stackare..

Jag är oxå hemma och är en sjukling..

Hoppas det går bra med lilla hugo.. Jag visste inte om att du hade blivit faster igen.. Skojj. =) Krya på dig..

2009-05-13 @ 07:25:33
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur lyckades du med att ta bort streckaen!

2009-05-13 @ 16:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test