20.5 - 2

Vart en sen kväll idag. Kom nyss hem, va  som sagt iväg och färgade håret.. Hämtade upp mamma hemma hos henne  och efter lite bök och försök till att skriva ut några dokument på hennes dator som inte blev av så åkte vi hem till Kjell istället.

När vi öppnar dörren luktar det jätte mycket ägg och det visar sig att han ska göra räkmackor till oss... Först rycker jag på näsan,men så tänker jag att nä, ge det en chans...

Men innan vi satte oss och åt så slängde mamma i färgen i håret på mig, sen när vi satte oss visar det sig att denna ganska stora räkmacka bara var förrätten. Det blev potatis och rotfrukter i ugnen med helgrillad fläskfilét. Jag fick den stora äran att göra hemmagjord bearnaisesås, Kjell lärde mig så nu hoppas jag att jag ska kunna själv =)  Sen vart jag kvar och vi satt och snackade ganska läge så jag kom inte hem förrns för 45 minuter sen!

Nu är jag trött och sak gå och sova.. Skriver mer imorrn innan jag åker!

Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test