14.5

Vart ett uppehåll igår, vart en väldigt konstig kväll!

Jag slutade fyra och åkte för att plocka upp mamma. Vi for till Hälla och strosade runt där lite för länge men jag hade ingen lust att åka hem eftersom jag visste att jag skulle vara tvungen att städa när jag kom hem! 

Tillslut var jag ju tvungen att åka hem eftersom jag skulle visa lägenheten. Jag plockade undan och damsög medans älsk diskade. När vi var klara skickade jag ett sms och sa att dom kunde komma tidigare eftersom vi va hemma... Fick till svar att dom skulle komma strax... Och det va inte vem som helst som kom heller!! När man pratar om att världen är liten och framförallt att den här stan är liten så är det så sjukt sant! Det är min gamla klasskompis Patrik och hans sambo Malin som ska kolla på vår lägenhet. Vi gick i samma klass 1-9, men vi sågs inte så mycket i högstadiet då vi inte hade hel klass system utan alla hade individuella scheman.. Vi var även ihop under låg/mellanstadie tiden om inte jag minns helt fel!! Haha.. Helt sjukt!! Vi får väl se om dom vill ha den, lät lite tveksamt och dom hade kollat på flera. Men jag HOPPAS verkligen för dom ville flytta så fort som möjligt och det är ju perfekt för oss!

Idag så hade vi maskerad och jag var en ÄNGEL - i lucialinne och med guldvingar och skimmer i ansiktet! Jag gjorde succé och vi hade en jätte bra dag! (ska se om jag kan få fram bilder från jobbets kamera)

Efter jobbet åkte jag hem till min syster för att tvätta alla deras säng kläder eftersom jag ska bo där i helgen och jag vill gärna veta att det är rent innan jag lägger mig i sängen, tycker det är viktigt att ha rent i sängen! Städade också deras kylskåp och slängde en hel ICA kasse med äckliga grejer....Uuuhhh! Vad jag dock inte visste var att ett 60 program på en vanlig tvättmaskin tog hur lång tid som hellst så jag hann inte hänga tvätten utan va tvungen att åka till dansen och sen åka tillbaka och hänga upp det.... Dryg nacke!!!

När jag skulle gå så kom deras katt gående och skulle kela och då såg jag att han hade en fästing bakom örat, vad jag trodde iaf. När jag var tillbaka för att hänga tvätten så kollade jag lite nogrannare och stackaren hade en fästing men eftersom jag inte har en aning om hur man tar bort dom så fick jag lämna stackaren alldeles ensam och med en fästing. Får se till att den tas bort imorgon! Har så dåligt samvete nu =(



Imorgon är det förövrigt äntligen fredag och jag undrar om någon vill göra mig sällskap hos min syster under kvällen och natten då jag känner att jag behöver göra katten sällskap och passa huset lite! Någon??? Älsk ska nämligen på partaj med sina arbetskamrater och kan inte vara med!

Ska även hem till bror imorgon ÄNTLIGEN kan jag bara säga, vi pratades vid idag och jag ska åka dit direkt efter jobbet... Så lycklig! Ska ha kameran med mig!!

Men nu är det strax säng dags och jag kommer nog somna fort.. Hoppas det iaf då jag ska öppna imorgon också! Så natti natti!

Kommentarer
Postat av: Jessica

va fan! jag fyller ju i både namn och blogg, hur fan kan dom bli anonyma då? De ärnå fel på dina komentarer

2009-05-15 @ 10:13:22
URL: http://jpalmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test