16.11

Så..

Tänkte att jag skulle ta lite tid och kraft och återkomma i bloggvärlden!
För er som inte vet så vart jag sjuk förra veckan. På tisdagen åkte jag till skolan men åkte snabbt hem igen, sov och konstaterade sen ca 40 graders feber.. Jobbigt! Va däckad hela veckan, va ut först igår på en sväng med mamma för att kolla så jag överlevde utanför husets väggar =) Det gjorde jag..

Idag va jag tillbaks i skolan och hade mamma som modell. Vart ritkigt bra, vi jobbade med mineralbas istället för fetsmink som vi gjort hittils. Fick till en hyffsad ögonskugga också, dock lite fläckig. Men det tar sig!

Dans ikväll.. Rok först sen dubbelbugg. Skoj skoj!

Puss o Kram på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test