3.11

Ojdå.. Redan tisdag kväll!

Lördagen vart riktigt lyckad :)
Tävlingen gav många fina resultat och placeringar och kvällens fest va riktigt skoj! Visar lite bilder...



Så visst va vi snygga allihopa :) Vissa hade ju ansträngt sig mer än andra kan man ju bara konstatera! Men då är det.. Kul va det iaf. Kvällen sklutade i ett garage på klockartorpet bland mopeder och hembakat snus!! Haha..

Söndagen.. Då var jag hem till syster och gjorde helgen läxa. En makeup med alla moment från veckan.. Bilder igen :)



 



Mosters inte alls längre lilla älskling vart hur fin som helst! Älskar dig hjärtat!

Sen film på kvällen som vanligt.

Igår var det skola igen. Vi gjorde bas sen så gjorde vi två typer av skuggor. Vanlig globskugga samt en lockskugga. Lockskugga är väl den absolut vanligaste som i princip alla använder sig av, dvs då man lägger färg på hela locket. Men inte tusan har man jobbat så med en lockskugga någonsin, men sen så blir ju resultatet tusen ggr bättre också :)

Idag vart det Bryn och Läppar. Tecknade bryn, vilket betyder att man målar dit nya strån för att fylla i/ut brynen. Blir skit snyggt när man kan men jag var katastrof dålig och kommer behöva jobba MASSOR med detta moment. Det svåraste tycker jag är att se vad man ska korrigera... Ojojoj, bryn va inte alls min grej. Eller, noppningen gick ju bra iaf :)
Sen gjorde vi - En perfekt mun - Detta gick mycket bättre då jag är mer van och har bättre kontroll på läppenna och stift :) Problemet här kommer att bli att lära sig se symetrin i munnar och lära sig korrigera snyggt. Men det ska nog ordna sig!

Har även beställt visitkort idag :) Den ni!!! Inte alla som har egna.. Tror dom blir skit snygga. Har valt den här modellen.... Vad tror ni??



Nu ska jag packa ihop lite av ALL tvätt som ligger överallt i lägenheten och bege mig hem till mamma och tvätta ett par maskiner. Behövligt då i princip alla mina och K's kläder är slut =(

Hörs imorrn igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test