5.11

Känner mig som en ny människa...
Hade utblidning med Lumene idag. Vi har en del av deras produkter i våra väskor nämligen. Men idag vart det en grundkurs då hon gick igenom på endast 2 timmar ALLA deras produkter. Både hud/kroppsvård och makeupen.. Ojojoj, han knappt fatta att vi börjat innan det va över.. Ett rasande tempo va det på det hela.
Vi fick iaf gåvor som sog bör på sånna utbildningar och vi fick med oss en mascara och deras kroppspeeling från SPA serien. I mitt kitt sen tidigare så had ejag en ansiktspeeling och nu när jag duschade använde jag mig av båda plus att jag gjorde en rejäl inpackning i håret. Så skönt! Från och med nu blir det obligatorisk peeling 1-2 ggr i veckan. Har vart väldigt dålig på det men nu har jag ju fått sånna bra grejor :) Rekomenderar dom starkt..


För ansiktet..

och för kroppen..
(bilder från lumene)

Imorrn är det hårstyling på schemat. Ska bli skojsigt och skönt att slippa släpa väskan igen :)

Nu är jag trött trött trött.... Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test