10.1 - 2

- Jaha, det som jag hade lite ont i magen över va en arbetsintervju på en ICA butik här i stan. Nämligen den på Bäckby. Mitt emot vår danslokal... :) Allt gick bra, jag skulle återkomma om en grej bara sen skulle han ha lite fler intervjuer och sen höra av sig. Jag hoppas, men min magkänsa säger att det inte blir nått. För han var lite skeptiskt till hur mycket jag skulle hinna jobba eftersom jag ska plugga i Sthml och för att jag inte har nått planerat efter utbildningen. Kan jag förstå, han sa som så att:
- Jag har ingen lust att lära upp dig nu för att kanske behöva ersätta dig om 3 månader.
Hmm.. Så vi får väl se. Men trotts det så lät han positiv. Han gillade mitt lättsamma sätt och att jag log mycket! Hihi..

 


Efter intervjuen så hade jag och Robin dans igen,med en 5-6a. Gick jätte bra. Så imorgon är det 1-2orna och 5-6orna igen. Har även haft boogie på kvällen med tävlingsdansarna. Fick även dansa själv. Skönt och så sjukt sjukt KUL!!!

Nu blire facebook ett tag sen soffan tror jag!!

Kiss kiss...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test