16.10

Så...
...Vart visst ett litet uppehåll :) Men så kan det va.

Va hos barnmorskan i onsdags........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Nej, jag är inte gravid! Haha, got ya!
Vanlig rutin koll. Behövde nytt recept på p.piller samt så fick jag göra ett cell prov. Hmm, börjar man bli gammal eller? I mitt huvud är jag ju fortfarande bara 15, men tydglien så är jag 23. Jobbigt läge!
Iaf så dröjer det iaf en 6 veckor innan man får svar, inte för att jag är direkt orolig men det kunde ju va skönt om det gick lite fortare.

Den här veckan är sista veckan med dansen för skälbyskolan. Och tacka gudarna för det! Nu är jag riktigt less på det hela... Bara 2 timmar kvar idag sen så är det tack och hej!

Tävling i ludvika i helgen, ska bli skoj. Inte vart på tävling sen SM i maj så det kliar lite i kroppen. Inte för att jag ska dansa utan för att få stå på sidan och skrika på mina underbara dansare som ger allt på golvet. Love U!

Och vet ni... Att nu är det bara 10 dagar kvar till skolan börjar!! Wiho!!
Och jag kommer troligen behöva ta med mig massor av modeller som jag ska öva på så hör av er om ni är intresserade!

Ikväll, kalas!

Hörs snart igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test