2.10


Fredag...

... dansen avklarad för dagen. Gick sådär. Barnen va väldigt uppspelta så nja, det vart inte så mycke vettigt gjort =/ Nu väntar snart ett varv i spåret och sen filmkväll med Lag SM lagen senare ikväll. Vi ska käka pizza och kika på film. Blir en riktig klassiker! Grease. Förväntar mig att alla har sett den, men man vet ju aldrg, några av de yngre kanske har missat den. 
Personligen så älskar jag den, vet att jag kollade på den minst en gång i vckan när jag var yngre, har även tvåan men den är ju ett rent skämt om man ska jämföra med ettan. Så nej, vanliga klassiska grease med John Travolta och Oliva Newton-John är bäst!
 

(Bild från google)


Imorgon är det Lag SM träning HELA dagen.

10.30-12.00 Bugg & Dubbelbugg
12.00-13.00 Lunch
13.00-14.30 Rock
14.30-16.00 Lindy Hop & Boogie Woogie
Ska bli kul att komma igång och peppa varandra, känns mer på riktigt nu när man ska träffas och göra något/träna ihop. Bara 9 veckor kvar (redan).

Vad ska ni göra i helgen?


Kommentarer
Postat av: Jessica

picasa 3

2009-10-02 @ 23:40:46
URL: http://jpalmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test