27.10

Idag gick frakten av väskan en aningen smidigare än igår :)
Tog en sån där kärra som man har till ölen på finlandsbåten och körde min make-väska på. Gick bra trotts att jag inte hade något att binda fast den med då tiden i morse inte riktigt räckte till!

Vi fortsatte med basen idag, och jag känner mig säker på dom 3 serierna men inte tillräckligt säker på att peka ut färgerna men jag kan rabbla ordningen iaf :)
1. Oliv serien, vanilla - oliv - toffee
2. Neutrala serien, creme - nougat - almond
3. Rosa serien, caramel - fudge - chocolate
Det här är då allså feta foundation baser som du kan bada med och det sitter när man fått lagt allt färdigt och fäst med puder. Coolt va?!

Vi gjorde även mascara idag, dock väldigt tunt och inte så mycket "party" utan vardag helt enkelt. Det svåra med allt är att inte göra som man brukar göra utan att faktiskt ta in och göra på det korrekta sättet med den tekninken vi får lära oss. Jag och Veronica från Umeå sminkade varandra och jag måste säga att jag blev riktigt nöjd med mitt resutat och jag tror att även Anya (lärare) blev det.

Imorgon ska vi gå heldag, 9-16 då vi ska på utbildning hos bareMinerals. Kommer nog bli riktigt intressant!

Bjuder här på några bilder också :)

Hörs imorrn!



Väskan stängd, Vikt 8.2 kg!!




Lite av innehållet :)




Det mesta upplagt på bordet för märkning.




Min plats. Min väska till vänster på golvet.




Min plats, en annan vinkel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test