30.10

Ojojoj vilken helvetes natt!

Gick och la mig ganska exakt 22. Vid 22.20 kom K hem och började babbla men vid 22.45 fick jag tyst på honom. Skönt! Men det va då det började....

... Den värsta hostan någonsin! Jag hostade och hostade så jag var alldeles tårögd, snorgig och fick kväljningar! Jag tog lite mer host medicin, tänkte det måste ju hjälpa. Men nej, då blire det bara värre, jag gissar att det beror på att den va slemlösande och jag hade torr rethosta. Så host medicinen försökte lösa upp slem som inte fanns vilket resulterade i att jag hostade mer än va jag gjort innan och fick upp massa löst slem hela tiden.... Slutade med att jag satt i soffan, helt förstörd och trode nästan jag skulle få åka till sjukhus för att jag höll på och hosta upp saker som inte fanns egentligen. Lyckades somna vid ett skulle jag tro.

Men nu har jag jätte ont i kroppen framförallt halsen och huvudet efter allt hostande så hur den ä dagen ska gå kan man ju bara undra!!! Men bussen går om en halvtimme tåget om en timme så det är bara att klä på sg och kila iväg snart!

Tjingeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test