31.10

Dagarna går fort och Fredags kvällen flög förbi.
Jag somnade i soffan till Star Trek filmen... Otippat :)

Idag är det tävling i Hallsta ska bege mig dit om en stund, ska bara göra mig iordning först.

Igår så förutom att lägga bas så fick vi två nya skuggor att öva på. Kommer just nu inte ihåg namnet så jag måste helt enkelt plugga på det så det sitter tills på måndag. Läxa över helgen är att göra minst två sminkningar med alla moment vi gjort under veckan och det ska fotas och redovisas med kamera på måndag. Ska bli kul! Lina ska bli mitt första offer!!!! Mohahaha........

Ikväll är det Haloween partaj med la familja. Tyvärr så har min plan på att faktiskt klä ut mig gått helt åt pipsvängen. Men men! Det va ju inte direkt så jag trode mig själv när jag målade upp värsta bilden i huvudets om hur jag skulle greja. Hade jag vart ledig idag så kanske.... Men nu blire inte så! Vi får nog trevligt ändå :)

Adios amigos...

Bye the way, mitt inneskort till kameran har ballat ur så det suger ju ganska rejält.......

Nej, nu! Full fart mot Hallsta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test