5.10

Vardag igen...
... är verkligen dålig på att skriva på helgerna.
Fredagskvällen vart väldigt lyckad. Köpte 5 familjepizzor fårn Hemdalsgrillen. Shit va mat!! Fick en hel ica kasse med pizza över (som vi har lagt i frysen nu). Men det va gott =)
Kollade på Grease och dansare som vi är så sjöngs det med och dansades med till den välnekant musiken.

Lördagens träningsdag va väl sådär måste jag säga.. Ingen va direkt på topp, skadade/trötta/sjuka etc. Vilket gjorde att jag tappade suget så när jag väl själv skulle dansa va jag inte alls på G. Men det vart iaf lite dans och jag lyckades klacka Per i bakhuvudet. Bra gjort av mig ;)

Hämtade mamma i ösregnet efter jobbet. Vi åt nacho tallrik och kikade på körslaget på kvällen. Väntar med att lämna mina omdämmen av körerna till nästa helg när jag fått sett dom en gång till.

I söndags hände det inte mycket. Va med mamma och mormor på en loppis i en fritidslokal i ett bostadsrättsförening på Haga. Och lite senare åkte vi hem till mormor och fikade 2 kanelbullar, kanelbullendags till ära :)

Idag har det vart dans med barnen från skälbyskolan. Gick sådär, så himla svårt att få grupperna att lyssna och göra som man vill när dom är där under tvång. Rock och Dubblbugg med tävlingsgrupperna nu på kvällen. Betydligt trevligare!!

Imorrn är det dans igen, skönt med bara 1 lektion. Sen på kvällen ska vi åka och fira kusinen som fyller 12.

Nu lite fb sen soffan................

Adios så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test