14.4

Så var det gjort!!
Sommar däcken är på och vi gjorde det själva. Kvinnor kan! :)
Mammsen och jag bytte själva utanför mormors garage där däcken förvaras.. Efter så bjöds vi på ugnspannkaka. Mums!

Efter det for jag direkt till lokalen för att vara ansvarig för medlemsdansen. Vi hade väl gissat att det förmodligen inte skulle bli så mycket av det och så vart det. Ett par och en karl. Efter 30 min var det bara ett par kvar. Men vi kör på igen nästa vecka och hoppas på bättre uppslutning då.

Intervjuen jag ska på hos The Studio har blivit flyttad från torsdag till fredag. Hon hade dubbelbokat sig och så kan det ju bli ibland. Skönt att det bara blev flyttat en dag.

Till helgen hoppas jag på sol så man kanske kan grilla och få iodning med lite blommor m.m på balkongen! Vore underbart skönt! Vad ska ni göra??

Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test