15.4

Började dagen med en promenad.. 1 timme i rask tempo, iaf tillräckligt för att bli svettig. Ner över viksäng mot framnäs och mälarparken (tror området heter så) för att sen igen ta svängen över viksäng och hemåt. Så skönt att gå nere vid vattnet på bryggorna, man bara längtar efter sommaren!

Hem, fixade lunch och sen iväg till jobbet. Spenderade i princip hela eftermiddagen ute på gården även om vädret inte var så toppen. Dock bra för mig som bränt mig rejält i pannan och på näsan.. Ajajaj..

Imorgon är det dags! Jobb intervju på The Studio.. Får se vad det leder till. Ett jobb hoppas jag ;)

Har kikat lite på tvn ikväll, bla. Lyxfällan. Jag har så svårt att förstå hur man kan handla massa grejer som man egentligen inte behöver för pengar man inte har! Visst lever vi i ett pryl samhälle där alla hem flödar av saker man klarar sig utan. Men jag skulle ALDRIG hadla dessa grejer om jag inte hade pengarna. Kan inte förstå hur man handlar på 5-6 olika kreditkort och bara köper och köper. Why?? Är det verkligen så svårt att fatta vad som kommer hända?! Men det värsta med kvällens program är att man har en matkostnad på 8000 kr på en månad! Det är ca 266 kr per dag! Vem äter för dessa summor?? Omg..

När jag skulle in på blogg.se för att börja skriva lite så låg denna blogg på första sidan. Makeupartist som man är kunde jag ju inte låta bli att kika in :) Gör det ni med! Önskar jag vore lite mer som henne. Men om jag får detta nya jobb så kanske jag blir så ;)

Nu ska jag sova, så jag är pigg och fräsch imorgon!!

By the way.. Jag är ensam hela helgen då karl flyr fältet. Någon?

Natti Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test