17.4

Shit allså.. Uppe med tuppen! Vaknade halv åtta och kunde inte somna om. Jädra ljus! Rullgardinen i sovrummet har nämligen rasat ner för ett par veckor sen, fästena har gått sönder. Så nu kan jag aldrig sova ordentligt då jag är så känslig för ljus, måste ha mörkt när jag ska sova. Borde fixa det där!

Men förövrigt så har nog det här nedrans askmolmet gått på nyheterna alldeles för mycket nu. Drömde om det inatt. Haha. Drömde att jag vaknade idag på morgonen och gick ut på balkongen för att se en kolsvart himel där det regnade aska! Hahaha... Helt vansinnigt vad som händer med allt pga av det här. Ingen kommer någonstanns nästan. Skönt, kan alla stanna hemma och kramas :)







(Bilder dn.se)

Igår kväll ganska sent ringde syster yster och hade då kommit på att dom skulle på 40 års fest idag så hon ville att jag skulle komma och fixa hennes bryn som hon haft på utväxt och just nu ser helt förjävliga ut :) Blir även en lättare festsminkning fixad. Praktiskt, då får man lunch fixad utan att behöva göra nått och kan samtidigt busa lite med mosters hjärtegull... Vad ska ni göra??


Kommentarer
Postat av: Jessica

Att du änns vågar skriva "skönt , då kan alla stanna hemma"



Jag sitter som på nålar just nu och hoppas att de ska lugna ner sig tills vi åker nästa tisdag.

Så just nu funderar jag på om jag måste döda dig!!!

:)

2010-04-19 @ 10:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test