2.4


Sådär ja.. Pigg och glad igen!
Va egentlgien på benen eller på kvasten kanske man ska säga redan igår... Med rosor på kinden och prickar på näsan så begav jag mig till jobbet..Hihi! Är det påsk så är det!

Sen vart det en väldigt trevlig kväll hemma hos morbro för att fira kusin som fyllt 16 år. Men hur är det möjligt han är ju 8 år yngre än mig och jag är ju 16! Hur går det ihop???

Idag ska jag iväg till affärn med mor för att shoppa lite inför påsken. Sen efter det blir det kvalitetstid med emmsi.. Min stora kärlek här i livet!

Återkommer... Adios!
//Sandra

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Glad påsk på dig kärring.. ;o)



Hoppas du och emma hade en trevligt och bra kvalitetsträff.. =)

2010-04-03 @ 16:14:19
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test