24.4

Vart inte så lång väntan inatt.. Hämtade Kenneth strax efter att jag postat inlägget..
Han uppförde sig väl hyffsat så jag får nog hämta han fler ggr :)

Målade naglarna igår kväll... Nu är det vår så då tar vi dom rosa tonerna. Jag vet inte vad ni anser men jag kanske inte behöver så många fler röda eller rosa lack!!



Målade på detta vis



Mörk rosa bas i två lager, låt torka. Sen en ljusare rosa som jag "stämplat" på med en vanlig gul/grön disksvamp över tippen och lite neråt. Man behöver bara lite lack på svampen. Sen när detta tredje lager torkat så målade jag som vanligt över ca 2/3 med ett nästan genomskinlig rosa tonat glitter lack. Färdigt! Blir ganska läckert så pröva.. Och variera fritt med färgerna :)

Idag iaf så har jag varit på bäckby för att ha uppvisning med dansarna på bäckby torgfest.
Här får bilderna tala för sig själva!















 





Tack alla underbara dansare. Ni är guld värda!!

Nu sitter jag och försöker övertala mig själv att jag är jätte sugen på en promenad. 
Måste få upp stegtalet, men jag har en känsla av att det kommer blir ännu sämre än igår.

Ohh... Promenad var det ja. Hörs då!

Kommentarer
Postat av: Anna

klart man ställer upp på årets tillställning;) och fint att jag blundar på alla bilderxD

2010-04-25 @ 20:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test