25.4 - 2

Mitt försök till att bättra stegtalet idag gick ju sådär :) 6997 Haha!
Så summeringen av den här tävlingen är alltså följande:
Ti: 11171
On: 10857
To: 15481
Fr: 9184
Lö: 8626
Sö: 6997
Total: 62316
Snitt per dag: 10386

Nu får vi väl se om man vinner nått, vet inte riktigt hur tävlingen fungerar. Om man tävlar individuellt eller avdelnisgvis eller på nått annat sätt?? Det visar sig väl! Kommer bli jobbigt att vara utan stegräknare, det har varit jätte bra för då har jag sett svart på vitt hur mycket jag har rört på mig och det blev motiverande till att traska på mer om jag hade dåligt med steg. Måste skaffa en egen. Hellst nu på en gång :)

Väldigt trött ikväll så det blir sängen nu, borde lagt mig för länge sen.
Hade iaf trevligt ute på lokalen fick sällskap av Anna och Per mestadels av tiden så det va riktigt nice!
Va även ut med mamma på björnön. Gick ca 4 km, bättre än inget. Nu är det ny vecka med nya tag!!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test