7.4


Sådär ja... Precis som vanligt igen. Flera dagar mellan inläggen, jag skyller på påsken ;) Haha..

På påskdagen så tog jag och mamma oss en promenad ut till Maxi, skönt att röra lite på sig och ta 2 flugor i en smäll. Behövde nämligen handla inför kvällen släktpartaj. Bjuder på några härliga bilder (lånade) som får tala om vad som skedde under kvällen.. 



















Efter det vart det annandagpåsk.. Och vad hände då, ehh.. Ingenting förutom en promenad runt brandthovda/skiljebo.

Sen blev det helt plötsligt jobbarvecka igen och jag allmänt förvirrad eftersom det va tisdag och inte måndag. Undrar hur många gånger jag tog fel egentligen. Idag har det vart onsdag och i sedvanlig ordning har tvätten blivit gjord. Skönt, faktiskt två veckor sen sist.. Om det nu va någon som ville veta.........

Imorgon är det sovmorgon till 12. Mycket skönt! På fredagar brukar jag också ha det så i vanliga fall men det vart ändrat den här veckan då vi planerat lite snett på jobbet så det blir 9-13.30 istället, väldigt anstängande ;)

Helgen då?? Ingen aning... Förslag tas tacksam emot!

Hey på er...
//Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test