16.4

Så..  Nu tänkte jag bjuda er mina ca 9 trogna läsare på hela långa (egentligen super korta) storyn om min intervju idag ;) Min kära svägerska var så nyfiken så hon tvingade min bror att ringa och fråga tidigare idag :)

Här en bild från när hon var på The Studio och fotades för bara en vecka sen! Vacker :)



Jag var allså på intervju på modell för en dag företaget The Studio. Sveriges första och största! Dom har studios i Sthlm, Gbg, Malmö, Västerås och Singapore. Sökte jobbet i sista minuten och blev uppring redan dagen efter och fick komma på intervju. Var där idag och träffade som jag förstod det en av cheferna Anna. Jätte trevlig tjej som jag pratade en stund med och fick sen the grand tour av studion. Jag vart riktigt förvånad över hur små foto studiosarna var. När man ser bilder som är tagna där tror man dom är tagna i någon gigantisk studio. Men icke, små små med ca 6 olika bakgrunder tapetserade i samma rum. Coolt! Det jag var mest nyfiken på var deras egna makeup märke som dom använder, fick se grejerna men inte känna på dom. Men första intrycket var helt Ok. Riktigt schyssta skuggor!
Iaf, just nu så söker hon bara någon/några som kan hoppa in extra när någon ska vara ledig eller liknande. Dom har öppet ons-sön men hoppas att snart få ha öppet 7 dagar i veckan och då blir det aktuellt med en ev. flera heltider. Så, beskedet jag fick var att hon skulle ha några fler intervjuer i veckan och sen ska hon vara borta resten av april så det innbär att hon kommer att höra av sig i början/mitten på mars med besked. Beskedet blir då antingen att jag får komma och prov jobba eller att jag inte får det den här gången. Men blir det inget nu så kommer hon spara min ansökan utifall hon behöver flera senare när dom ev har öppet alla dagar i veckan. Så det blir helt enkelt bara att vänta och se nu! Lovar att återkomma så fort jag vet något :)

Kenneth har åkt iväg på läger med fotbollen, han är tränare för romfa p-94 tillsammans med min morbror. Så han är borta tills imorgon och då kommer han tydligen bara hem och vänder, han ska på någon form av klassfest.

Själv har jag dunkat uggla ur högtalarna och önskat att det vore världens fest jag kunde gå på medans jag lagade smarrig smarrig taco paj åt mig själv. Men eftersom så inte var fallet så vart det så ska det låta istället och jag måste erkänna att det va nästan precis lika bra :P Han är ju bara för söt den där norsken Rybak! Och Gustavsson är alltid bäst! Synd bara att han ite var där som Roland. Det hade ju vart hur kul som hellst!!  Grymt program ikväll!!

Vart en promenad idag också, dock bara 45 min. Men det va ju fredag så då får man lyxa lite med en lite kortare prommis. Ska ta en ordentlig på en timme imorgon. Nu ska kilona bort!

Imorgon kväll ska jag ev hem till underbara Malin som jag hängde massor med på gymnasiet men som jag precis som många andra brukar göra tyvärr tappat kontakten med efter studenten. Får se om det blir så eller på något annat sätt. Vill inte sitta hemma själv iaf!

Nu sitter jag och glor på skit med ett öra som blöder ur ena hålet. Allså hålet där örhänget ska vara. Har två hål i ena örat och det ena använder jag inte så ofta och idag närjag gjorde det så kom det blod nu när jag tog ur det. Lite ovanligt, brukar alltid bli svullen och få lite ont men aldrig blod. Men men. Det går över!  Ska kolla på filmen på ettan nu ransom. Får se om det är något att ha..

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag erkänner. Jättenyfiken. Hoppas verkligen att det går bra!

2010-04-16 @ 22:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test