20.4

Vart en mycket konstig dag på jobbet. Spenderade i princip hela dagen på Freja, en avdelning som jag normalt sett inte alls jobbar på! Men men, omväxling förnöjer eller vad är det man säger?

Sen va det träning.. Käkade 2 våfflor innan, hade smet kvar efter våfflorna igår. Malin skrev på fb att hon åt våfflor igår så då va jag också tvungen att göra det för det är ju så gott och jag hade bråttom så det passade ju jätte bra!
.. tillbaka till tränigen. Va sjukt osugen på det men när jag kom dit så satt Daniel där och hade klippt färdigt Dogge, Anna och Isabels final låt till Sm. Edaaaaaaaaa!!! Så då vart ju humöret genast mycket bättre :) Träningen gick riktigt riktigt bra och vi verkligen körde på! Sen fick man ju stans pik av tränaren om att jag borde konditions träna... WHAT!! Va det hans sak verkligen? Han är och tränar oss typ aldrig så hur tusan vågar han säga nått sånt til mig. Tänk om jag hade vart en liten skör människa som hade gått hem och gråtit och legat i sängen i flera dar för hans kommentar. Hmm.. Dåligt tyckte jag! Men men, nu vet jag att jag behöver konditions träna så det är inge konstigt med det :) Men trotts det, good work today Christoffer!

Förövrigt så har det startats en stegräknar tävling på hela Irsta skolan idag, och jag startar starkt med 11171 steg mellan kl 11.40-22.00. Tycker jag ligger ganska bra till för att va med och tampas om pallplatserna ;)
Nu ska jag gå o sova, helt slut i kroppen. Kommer förmodligen inte kunna gå så bra imorgon men det känns bra! KÖTTA KÖTTA KÖTTA!

Men just ja.. Lite bilder från i lördags, finns många många mer men dom är alldeles för osmickrande för att visas offentligt!









   










Kommentarer
Postat av: Malin

Haha.. Oj oj oj !! Vilka underbara bilder.. NOT !! ;)Men det bjuder vi på!! Nu har jag ännu en blogg att läsa så se till att uppdatera ofta =) Ha de bra vännen.. KRAM !!

2010-04-21 @ 06:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test