1 Augusti

1 augusti, ännu en ny måndag. Shit va fort det går!

Söndag idag och det märktes i Trollhättan vill jag lova..
Jag och K åkte dit en sväng för att ha något att göra, jag hade kikat att dom hade sluss och fall område och att dom öppnade dammarna kl.15.00 och sånt tycker jag alltid är spännande så jag lurade K att vi skulle åka dit :) Men jag blev ganska besviken, va inte alls sånt tryck på vattnet som jag hade väntat mig så vi åkte ganska fort. In i city och käka lunch, ha, vilket skämt. Vi fick äta på Max det, ica och åhlens va det ända som va öppet. Är det inte semester tider???

Nu sitter vi här hemma igen och efter en sväng ut på taket, hjälpte grabbarna med fönsterbyte så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jo, hänga tvätt. Det måste jag göra på en gång, hade helt glömt bort!!

Trevlig söndag kväll önskar jag er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test