21 Augusti - 2

Sådär.. Hemma igen. Tummen värker efter allt hårt tryckande på wii kontrollen. Jag och Emma har spelat super mario bros princip oavbrutet i 4 timmar. Sjukt kul! Och för oss riktig kvalitets tid! Mys.. Vi har knappt haft någon sådan i sommar så det behövs!

Ska slänga mig i sängen, sätta på min ljudbok och hoppas att jag somnar riktigt riktigt fort för 07.00 uppställning, pigga och glada. Jobb hela dagen 9.45-18.15. Kul med jobb på söndagar utan ob, lööööve it (not)! Men cash is king som min gode vän sa tidigare ikväll :)

Nästa helg så fyller jag som sagt år. Blir lite partajande på lördagskvällen, än så länge så har Jessica, Jonas och Emma anmält intresse för att dyka upp, Emma skulle snacka med Robert också, hon hade inte koll på att grabbarna skulle vara med. Någon annan som är intresserad kanske? Bara att anmäla intresse!

Natti Natti på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test