21 Augusti

Goddag på er..
Håller på och tvättar här hemma. Passar väldigt bra med tanke på vädret som är ute. Inte direkt lockande att göra något. Men jag ska väl så småningom höra av mig till Emma, vi har ju sagt att vi skulle höras idag så vi får se vad det blir av det!

Vart en sen start idag, hade en karl som kom hem stupfull mitt i natten och höll på. Tre gånger väckte han mig med ca 45 min mellanrum innan han tillslut däckade i sängen. Då fick jag nog och la mig på soffan. Kan ju tillägga att han fortfarande sover!

Igårkväll så var jag på HongKong och käkade lite mat med en hel hög av människor från dansen. Det var styrelsen som bjöd ledare och annat engagerat folk på lite middag för att visa sin uppskattning. Va väldigt trevligt som alltid i dessa personers närvaro. Mycket skratt och en hel del snack om hösten m.m. Vi fick nog alla lite panik när vi insåg att kurserna börjar

Har tänkt att jag från och med nu ska börja kategorisera mina inlägg här i bloggen. För jag tänkte liksom om organisera mig själv lite. Försöka få det hela till att bli något bättre. Hoppas jag lyckas med det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test