22 Augusti - 2

Ännu en vecka som passerat. Vart tar tiden vägen?
Inte vet jag iaf.. Någon annan som vill komma med ett förslag?!

Jobbade på bra idag. Hade dock inte riktigt den rätta glöden så det gick väl sådär. Men kunderna verkade nöjda och min sista kund va en super trevlig mamma som hade sin lilla femåring med sig. Tur att man har bra handlag med barn så jag lyckades snacka bort lilltjejen så hon glömde att hon hade tråkigt! Men om man frågar mig hur sminket på mamman blev så vet jag knappt. Va upptagen med lilltjejen! Som även hon fick smink, haha.. Rosa skimmerskugga och rött läppglans, helt hennes eget val. Hon har nog aldrig kännt sig mer som en prinsessa än vad hon gjorde då :) Bra där av mig! Fick gå hem tidigare då det tog slut på kunder, så jag tog mina trötta ömma fötter och traskade hemåt.

Sen dess så har det inte blivit mycket av, soffan och en tur med bilen efter mat. Kikade på film och nu funderar jag starkt på att lägga mig i sängen och lyssna på ljudboken min - Lycka och ett par blå skor. Vet att jag nämt damernas detektivbyrå förut, riktigt bra iaf!

Natti på er. Imorgon blir det en tur till skogs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test