23 Augusti - 2


Vill bara bjuda på ett litet tips såhär framåt kvällningen..
En riktig favorit hos mig som har vart super bra i sommar när vi har varit bortresta.
Istället för att både släpa duschkräm och raklödder så är den här allt man behöver!
Men jag använder den flitigt hemma också. Har helt slutat köpa raklödder faktiskt.
Jag tror dock att om man är känslig i hyn på benen och lätt får utslag eller liknande när man rakar så är den nog inte det bästa valet. Men till oss med normalhy så är den perfekt!


Jag ger den 9/10

"Njut av en härlig stund i duschen! Den cremiga duschcremen med vårdande avokadoolja är speciellt utvecklad för att även kunna ge en nära rakning. Den nära rakningen gör huden len och mjuk. Duschcremen ger ett cremigt och stabilt lödder samt lämnar huden med en svag doft av passionsblomma för att stimulera dina sinnen."

Bild och Citat från nivea.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test