23 Augusti

God kväll på er!
Har nu hittat ut ur skogen! Va med mamma och mormor och försökte hitta kantareller men precis som förra gången när jag mamma och Kjell va ute så kammade vi noll. Eller ja, 1 liter hittade vi men det är i princip noll.

Efter skogen så roade jag och mamma oss med att byta till reservhjul på Kjells bil som vi lånade upp till boda eftersom han ändå är i Thailand igen. Men vad händer, jo på hemvägen lyckas vi med bedriften att skaffa oss punka. Vi fick lite hjälp av snälla trasan. Med andra ord min systers man som råkade komma förbi när vi höll på. Tack tack snälla!!

Sen så var vi förbi hemma hos Suzz och Lasse och doppade fötterna i deras nybyggda pool. Så underbar! En sväng till maxi och nu sitter jag här. Ska göra iordning rostbiffsallad snart. Ska mumsa i mig det till det underbara programmet Rena rama Rolf. Någon som kommer ihåg det? Jag vet att vi jämt brukade kolla på det hemma när jag va liten. Hur kul som hellst. Och som inte det va nog med det kära återseendet så är det ju Fångarna på Fortet efter. Vilken TVkväll det blir!!


Kommentarer
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Den är såklart given ;) men tack för tipset ändå!

2010-08-23 @ 23:20:52
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test