24 Augusti

Goddag mina vänner!

Har precis duschat efter en timmes promenad och ska nu ta bilen ut till Kungsåra bildemontering för att lämna tillbaka en grill till mammas polo som vi (mamma) köpte igår. Det visade sig att vi redan hade en. Haha! För att snabbt förklara så vart grillen snodd för ca två månader sen och sen dess har vi kört runt helt utan. Men redan innan dess så va inte bilen helt komplett framtill utan vi (mamma) hade för länge sen köpt till den delen som saknades och igår när vi hade köpt grillen och åkte till mormor för att hämta den andra delen så ja, då visade det sig att det satt en grill på den delen. Så nu har vi alltså två. Pengarna som jag får tillbaka får jag av mamma i tidig födelsedagspresent och ska åka till IKEA och köpa mig en hurts.... Ska visa ikväll sen med bild och allt :)

So long.. Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test