26 Augusti

Aahh... Sitter och hetsäter frukost!
Varför blir det alltid såhär?? Går upp så jag har hur mycket tid som hellst ca 3 timmar tills jag börjar. Nu sitter jag här en timme innan och har panik över att det är så lite tid kvar! När ska jag lära mig???

Trotts detta så tänkte jag vara urgullig och visa hur fantastisk bra det blev med min nya hurts!
Sen tänker jag springa till jobbet så hörs ikväll!!


Hurtsen..


Första lådan med ett klent utbud av penslar just nu..
Resten är ihop packade för jobb!


Min favorit låda! Skimmer skuggor av märket .färg dom två vänstra raderna.
Efter det 4 burkar glitter samt 2 Bare Minerals foundation
Sen alla fetbaser m.m från .färg
Längst fram 3 löspuder också från .färg


Blandat skräp kallar jag innehållet här :)
Har två lådor till men dom tänker jag inte visa just nu, för dom är i princip tomma!


Spegel, papper, vatten, puffar, hårband. Allt väldigt nödvändigt!


Ojdå, där va visst jag också ;) Sjukt snygg! Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test