27 Augusti

Hej vänner..

Ledsen att jag inte hört av mig något idag. Har egentligen haft hur mycket tid som hellst så jag har ingen bra ursäkt heller. Spenderade förmiddagen med att tvätta. Jätte roligt. En gubbe vart irriterad på mig och sa att han minsann aldrig hade vart en minut längre i tvätt stugan än sina tre timmar fast det står klart och tydligt på dörren att man får torka en timme efter avslutat tid.. Så in your face gubbe! Jag har all rätt att vara där och det kunde han ju också läsa men han gillade det inte :)

Efter det vart det bråttom bråttom ner på stan och till frisören. Klippt av ca 5 cm på längden men det va ingen som såg någon skillnad! Men jag känner skillnaden... Det är det viktiga!

Sen ikväll så har vi hjälpt Jessica och Jonas att bära upp och packa upp alla deras (läs egentlgien jessicas) miljarders kartonger m.m nu när dom flyttat hem till vässan igen. Tråkigt dock så har dom två katter från helvetet som gör att jag blir sjuk efter ca 15 min så det va inte allt för trevligt. Men men! Man ställer väl upp ändå. När jag satte mig i bilen och åkte hemåt, förövrigt utan min karl som fortfarande är kvar och groggar, så vart jag riktigt risig. Väl hemma så fick jag panik i trappen och luften tog i princip helt slut. In i lägenheten och panik letade efter min bricanyl. Kom på vart den var och tog ett "djupt" andetag... Ohhh, vilken lättnad! Nu sådär en timme senare börjar det kännas ok i näsa lungor och ögon. Men bara ok. Ska gå o lägga mig nu och hoppas på att allt känns kanoners imorgon! För imorgon..

..imorgon är det MIN FÖDELSEDAG!! Tjoho!! Först åka och handla fika m.m. med pappa (som också fyller år) och efter det kalasa med släkten. Sen kl 18.00 PARTAJ, jag, min karl, emma, jessica, jonas och jonas kompis per . Vilken röjar fest det kommer bli!! klackarna i taket är allt jag kan säga ;)

Vill även säga tack till min älskling Emma som bjöd på en liten bonus present såhär dagen innan till och med.. Från hennes jobb GT en underbar halsduk som jag själv fick välja färg på tidigare idag! Tack så jätte mycket sötnos!

Natti natti! Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Linn Flink

Grattis på födelsedagen ! :D <3 <3

2010-08-28 @ 12:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test