31 Augusti

God förmiddag mina vänner!
Uppe med tuppen eller hur är det? Själv har jag legat i sängen och dragit mig till vad jag trodde skulle vara 11, men visade sig att det va 9.20. Haha!

Har börjat dagen med att skicka lite mail och nu ska jag gå över till att göra iordning matlista. Ni vet en sån bra en som talar om att idag ska vi äta det och imorgon det. Ska försöka få ihop en för hela fyra veckor. Och naturligtvis så kommer den bli ViktVäktar vänlig.

Och på tal om det så är det vägning imorgon och då blir jag riktigt sur om jag inte gårr ner i alla fall minst dom 0,3 som jag gick plus förra veckan men hellst får den gärna visa -0,5 0,7 nånting. Har ju trotts allt motionerat ganska bra den här veckan har 6 intjänade aktivitetspoäng och fler lär det bli ikväll! Och om det inte regnar så kommer jag någ att gå ner till vägningen imorgon, allt för att få ett så bra resultat som möjligt!

Nu är det dags för matlistan så so long så länge!! <3

Kommentarer
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Tack för låt tipset. Den fanns såklart med ;P

2010-08-31 @ 21:32:27
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test